Wykorzystanie technologii w komunikacji z ludźmi
Nowoczesne technologie nie tylko współpracują z ludźmi, ale czasami potrafią również ich zastąpić. Dzięki takiemu rozwiązaniu można obsługiwać ruch, skrócić czas oczekiwania i ułatwić pracownikowi codzienne wykonywanie zleceń. Zobacz, jak sprawnie może funkcjonować infolinia czy centrum pomocy. Poznaj VoiceBOT – maszynę, która chce pomagać.
Czym jest VoiceBOT?
VoiceBOT należy do platformy SprintBot, która umożliwia utworzenie Wirtualnego Agenta do obsługi połączeń głosowych i tekstowych w nowoczesnym Contact Center. Dzięki VoiceBot możliwe jest przyjęcie ruchu głosowego i przekierowanie połączenia na dedykowaną grupę wedle potrzeb klienta. Tego rodzaju technologia może obsługiwać automatycznie lub półautomatycznie poszczególne procesy biznesowe. VoiceBot został zaprojektowany tak, by obsługiwał różne style mowy, rozumiał naturalny polski język oraz odpowiadał zgodnie z oczekiwaniami klienta. Cały system jest w pełni bezpieczny. Jeżeli prowadzisz firmę i chcesz skorzystać z usługi, możesz być pewien, że jej wdrożenie przebiegnie szybko i sprawnie. Każdy klient firmy Sprint otrzymuje zestaw niezbędnych narzędzi do edycji Botów, szkolenia i dokumentację, w których wdrażający znajdzie wszystkie informacje do samodzielnej obsługi i rozwoju systemu. Wszelkie niezbędne informacje dotyczące VoiceBota znajdziesz tutaj: https://sprint.pl/pl/uslugi/voicebot. Warto również zasięgnąć pomocy specjalistów, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania i rozwieją wątpliwości. W tym celu skontaktuj się z firmą poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.
Zalety korzystania z maszyn w komunikacji
Dużą zaletą korzystania z maszyn w komunikacji jest zautomatyzowanie procesów. Dzięki wdrożeniu VoiceBot dzwoniący może wstępnie przedstawić problem, a maszyna przekierowuje telefon do konkretnego agenta czy specjalisty. Można go wykorzystać w wielu branżach. Sprawdzi się jako narzędzie do prowadzenia ankiet i badań satysfakcji w różnego rodzaju klinikach, bankach czy instytucjach – na przykład jako głosowe przypomnienie o terminie wizyty czy spotkania. Będzie pomocny w tracie prowadzenia autoryzacji użytkownika, przyjmowania danych osobowych, a także w interpretacji rozmowy w procesie routingu. VoiceBot został tak zaprojektowany, że działa niezależnie od platformy technicznej. Dzięki temu można zmienić architekturę czy dostawcę platformy nawet po jego wdrożeniu. Takie rozwiązanie zapewnia elastyczność i swobodę kreowania dynamicznych dialogów i dopasowanie treści do zmieniających się potrzeb danego biznesu.
Wdrożenie nowoczesnych technologii pozwala na odciążenie pracowników etatowych i szybsze przeprowadzenie poszczególnych procesów. Specjaliści otrzymują pakiet gotowych informacji, dzięki czemu dzwoniący może szybciej otrzymać niezbędną pomoc. Dzięki temu firma może zaoferować jednolity poziom usług. Warto rozważyć skorzystanie z udogodnień, jakie oferują nowoczesne technologie!